Következő verseny

Raid of the Champions 2019.11.08-10.

Csak lassuljunk le...

Tegnap este még kirándultunk egyet aminek az lett a következménye, hogy a mai reggeli után autómosó keresésbe kezdtünk...

Ez komoly kihívás mert 3 órát és közel 80 km-t töltöttünk el mire tiszta autóval megérkeztünk a szervizparkba. Délben beálltunk az adminisztratív átvétel kígyózó és egyáltalán nem mozduló sorába ahol többnyire teljesen értelmetlen és jelentéktelen feladatok elé állítottak az ott eltöltött 3 óra alatt...

Közben volt időnk összebarátkozni a mögöttünk álló amerikai versenyzővel akinek a szájábol elhangzott a mai napra és talán az egész versenyre leginkább használható jó tanács: Csak lassuljunk le! Sem az ország sem az Abu Dhabi Desert Challenge nem arról szól, hogy kapkodjunk...

Ezt megerősítette az a következő 3 óra amit azzal töltöttünk, hogy a szervizparkban található és praktikus megoldásnak tűnő benzinkúton tankoljunk. Ehhez üzemanyag jegyre volt szükségünk amit a Yas Marina versenypálya egyik eldugott épületében lehetett csak megtalálni de természetesen elsőre a szükséges mennyiséget gázolaj helyettbenzin kártyában sikerült megvásárolni. Ezt is sikerült kicserélni és végül a kútról is megtankolva távoztunk. A napot a tegnap bevált étteremben koronáztuk meg, majd beszereztük a szükséges telefonkártyákat, egyebeket és kellően lelassulva írom a mai beszámolónkat a hotel bárjában... ;-)

Tehát összefoglalva a helyzetet, túl vagyunk az adminisztratív átvételen és minden járművünk fel van matricázva, meg van tankolva. Holnap délben technikai átvétel és 16 órától biztonsági eligazítás. A mai napon tanultak alapján holnap már 80 fölé nem valószínű, hogy emelkedni fog a vérnyomásunk de nem baj mert vasárnaptól öt nagyon kemény nap vár ránk.