Következő verseny

Raid of the Champions 2019.11.08-10.

ADDC - minusz 1. nap

Reggeli után kíváncsian ültünk taxiba, h végre felfedezzük a Yas Marina Cicuit-en kialakított versenyközpontot és megtaláljuk a konténert amiben mindenünk van.

Fülledt, szürke időjárás 37 fok és a taxisnak fogalma sem volt, hogy hova vigyen, de egy kisebb városnézés után megtaláltuk a bázist és meglepetésünkre a konténert is sértetlenül.

A Vasiljevék mellett van a helyünk.Ők segítettek a plombát levágni és kiszabadítani az autóinkat. Átrámoltuk az egész "műhelyünket", hogy átláthatóbb legyen a káosz és orvosoltunk néhány - a hajóút során keletkezett - problémát.

Mivel holnap délben van az első hivatalos dolgunk - adminisztratív- és technikai átvétel - így a délutánt már lazázással töltöttük. A helyi Yas Plázában a lakat vásárlás - a konténerre - komoly kihívásnak tűnt de egy számzáras kerékpár sodronnyal ezt is kimozogtunk majd kiválót ebédeltünk a különleges Roller Coaster étteremben. Vissza a szervizparkba, ahol bezártuk a butikunkat és még a Nasserrel is bandáztunk amíg mellénk lerakták az új Dél-Afrikai Toyotáját...

A napot a hotel medencéjében fejeztük be. Ma egy nyugodt, kiegyensúlyozott csapat várja a további kihívásokat...